28 травня 2020 року для студентів Інституту підприємництва та перспективних технологій спеціальності «Маркетинг» кафедрою економіки і маркетингу був організований та проведений вебінар «Розвиток іноземних ринків: Маркетинг & Продаж».
Вебінар відбувся на платформі Zoom із запрошеним спікером заходу – стейкхолдером кафедри економіки і маркетингу, Ph.D, Business Development Representative in Claesson Engineering AB (Sweden) – Мар’яною Пирч.
Спікер поділилася зі студентами своїм досвідом роботи у сфері маркетингу у 4 різних компаніях (три з яких – виготовляють та продають промислові товари, та одна – слабоалкогольні напої), розповіла про особливості застосування теоретичних знань на практиці та необхідність постійного самовдосконалення як у професійному плані, так і у розвитку soft skills, зокрема у рамках комунікаційних навичок. Також Мар’яна Пирч зазначила, що майже усі компанії працюють не лише на українському ринку, але й іноземних, що і є визначальною для неї характеристикою у виборі місця роботи. Але зрозуміло, що робота з іноземними ринками потребує знань іноземних мов, і не однієї (спікер вільно спілкується трьома іноземними мовами та знає основи ще кількох).
Варто зазначити, що Мар’яна Пирч багато років працювала викладачем на кафедрі економіки і маркетингу ІППТ і зараз останні кілька років працює у сфері маркетингу, саме тому її досвід є дуже актуальним та корисним для студентської аудиторії. Адже у ході цієї зустрічі було цілком зрозумілим, що теоретичні знання із маркетингу і є основою практичної діяльності маркетолога, які видозмінюються під впливом зовнішнього середовища, яке, як ми бачимо у часи пандемії коронавірусу, є досить непередбачуваним і мінливим.
На вебінарі були присутні студенти бакалаврського рівня підготовки, молодші спеціалісти та викладачі кафедри економіки і маркетингу.