Першого червня 2016 року в приміщенні Науково-технічної бібліотеки Національного університету «Львівська політехніка» відбувся міжбібліотечний семінар «Етико-моральний аспект культури бібліотечного обслуговування», який підготувала завідувач відділу художньої літератури та культурно-просвітницької роботи Л.В. Найда.
Співмодератором семінару було запрошено кандидата психологічних наук, доцента кафедри теоретичної та практичної психології Інституту права та психології Львівської політехніки З.О. Романець.
Під час заходу виникла жвава дискусія, яка підняла низку важливих питань: міжособистісного спілкування бібліотекарів і користувачів, взаємовідносин у колективі та особистісних якостей персоналу, які впливають на якість обслуговування у бібліотеці та формують імідж бібліотекара.
У роботі міжбібліотечного семінару взяли участь представники Наукової бібліотеки Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Цікавим досвідом співпраці з користувачами і методами розв’язання конфліктів поділилася головний методист бібліотеки Я.Г. Щоголєва.