У рамках гранту ProElect польські партнери провели майстер-клас «Техніки персвазії в політичній комунікації»

Кафедра журналістики та засобів масової комунікації
Скріншот з онлайн-заходу

У рамках проєкту «Від лайку до вибору: підвищення обізнаності молоді у виборчих процесах» (ProElect) 14 квітня, польські партнери кафедри журналістики та засобів масової комунікації Львівської політехніки з Жешувського університету – проф. Гражина Філіп (Prof. dr hab. Grażyna Filip) і др. Юстина Майхровська (Justyna Majchrowska) – провели майстер-клас «Техніки персвазії в політичній комунікації».

Під час заходу Юстина Майхровська запропонувала замислитись над впливом різних технік політичного переконання на поведінку виборця. Наприклад, роздавання сувенірів, продуктових наборів, особисті зустрічі з електоратом. Викладачка наголосила, що такі прийоми сприяють виникненню у виборця відчуття вдячності, яке потім реалізується у голосі за відповідного кандидата на виборах.

Також під час майстер-класу дослідили ефекти та вплив різноманітних мовних технологій і лозунгів на інстинкти виборців, розмовляли про психічні та психолінгвістичні аспекти маніпуляцій, особливо в контексті політичної комунікації.

Проєкт ProElect реалізується за підтримки Black Sea Trust for Regional Cooperation, The German Marshall Fund of the United States та European Union in Ukraine на кафедрі журналістики та засобів масової комунікації Інституту права, психології та інноваційної освіти Львівської політехніки.

Цю публікацію та захід підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Німецького фонду Маршалла США (GMF). Її зміст є виключною відповідальністю виконавців проєкту і не обов’язково відображає погляди ЄС та GMF.