Нещодавно на кафедрі автоматизованих систем управління Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Львівської політехніки відбулася презентація студентських командних проєктів спеціальності «Комп’ютерні науки (Обчислювальний інтелект смарт-систем)» у межах нової навчальної ініціативи. Замість традиційних курсових робіт студенти групи ОІ-31 мали можливість працювати над практичними завданнями, максимально наближеними до викликів сучасної ІТ-індустрії.
У проєктах взяли участь три команди по 5–6 студентів, які продемонстрували високий рівень творчості, професійної підготовки й довели, що здатні працювати із сучасними технологіями, розробляти архітектуру ІТ-систем, документувати отримані рішення, використовувати CI/CD та якісно презентувати результати своєї роботи.
- Команда Монополія (Михайло Шувар, Марта Хабак, Софія Баланюк, Денис Жила, Василина Гапунович) презентувала вебверсію гри «Монополія у стилі сайберпанк» з оригінальним дизайном і власними ігровими механіками.
- Команда CodeStorm (Олександр Тимчик, Каріна Колесник, Артем Шадько, Дарина Огребчук, Артем Бебко, Микола Баранник) розробила систему управління та моніторингу університетських аудиторій (апробація проведена на аудиторіях кафедри АСУ) із використанням контролера ESP32 та електронних ключів для доступу.
- Команда Dream Team (Антоніна Петрикович, Роман Рибачок, Валерій Охмак, Юрій Джебко, Оксана Старицька, Святослав Романів) створила систему тестування та оцінювання студентів і кандидатів на працевлаштування, яка може бути інтегрована як у навчальний процес, так і в HR-практики компаній.
Керівником проєктів був викладач кафедри автоматизованих систем управління, к.т.н., доцент Юрій Пелех, який має понад 15 років досвіду роботи у міжнародних компаніях. Він зазначив, що студенти не лише показали високі технічні результати, а й набули безцінного досвіду командної співпраці, документування рішень та презентації своїх продуктів.
Завідувач кафедри АСУ, д.т.н., професор Василь Теслюк підкреслив, що така форма навчання є важливим кроком у підготовці майбутніх ІТ-фахівців, адже вона дає змогу студентам здобути досвід, максимально наближений до роботи в індустрії. Він також відзначив, що окремі проєкти мають потенціал подальшого впровадження у навчальний процес і публічного використання.
Проведений захід та результати презентацій проєктів дають підстави стверджувати, що студенти кафедри АСУ здатні реалізовувати ІТ-проєкти з практичною цінністю, поєднуючи сучасні технології та командну роботу. Це ще один крок до формування висококваліфікованих фахівців у галузі комп’ютерних наук, обчислювального інтелекту і смарт-систем.














