Щоб на всякий товар знайшовся купець: спільна книжкова новинка ІНЕМ, кафедри МЛ та Рівненського державного гуманітарного університету

Видавництво Львівської політехніки
Фрагмент обкладинки книжки

У підручнику послідовно викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно їхніх товарів; висвітлено коло питань, пов’язаних із управлінням якістю товарів, їхньою конкурентоздатністю й асортиментом, розробленням товарної марки й упаковки; проаналізовано зміст етапів і методики обґрунтування критеріїв дослідження ринку, описано форми реалізації маркетингової товарної політики на підприємствах, алгоритм планування нового товару й особливості його існування на ринку протягом життєвого циклу.

Видання адресоване студентам закладів вищої освіти спеціальності «Маркетинг». Воно може бути корисним працівникам служб маркетингу та всім, хто цікавиться маркетингом.

Книжка на сайті Видавництва Львівської політехніки