У підручнику послідовно викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно їхніх товарів; висвітлено коло питань, пов’язаних із управлінням якістю товарів, їхньою конкурентоздатністю й асортиментом, розробленням товарної марки й упаковки; проаналізовано зміст етапів і методики обґрунтування критеріїв дослідження ринку, описано форми реалізації маркетингової товарної політики на підприємствах, алгоритм планування нового товару й особливості його існування на ринку протягом життєвого циклу.
Видання адресоване студентам закладів вищої освіти спеціальності «Маркетинг». Воно може бути корисним працівникам служб маркетингу та всім, хто цікавиться маркетингом.