У навчальному посібнику висвітлено сутність і зміст таких категорій, як маркетинг ІТ-продуктів, основні інструменти та концепції маркетингу, стратегія маркетингу, сегментація та позиціонування, таргетування. Розглянуто етапи, методи та інструменти маркетингових досліджень, психологічні та поведінкові аспекти прийняття рішень споживачами, особливості маркетингової товарної політики ІТ-продуктів, стратегію та методи ціноутворення, маркетингову збутову політику, систему маркетингових комунікацій, маркетингові метрики, план маркетингу.
Матеріал навчального посібника відповідає змістові дисципліни «Маркетинг ІТ-продуктів» і дає змогу опанувати систему маркетингу, засвоїти понятійний апарат і набути практичних навиків управління маркетинговою діяльністю ІТ-продуктів.
Для студентів, які вивчають дисципліну «Маркетинг ІТ-продуктів», аспірантів, викладачів, наукових і практичних працівників сфери управління.