Львівщина стала однією з областей, де реалізували європейський проєкт SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies). Це платформа, яка дає змогу здійснювати самоаналіз готовності закладу освіти до цифрових трансформацій, тобто оцінити, наскільки освітній заклад готовий до перетворень.
Інструмент створений Європейським фондом освіти та Європейським центром професійної підготовки. Львівщина разом із Запорізькою областю обрана як пілот. У Львівській області координацію та супровід проєкту здійснює Центр інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка».
Пілотування проєкту, яке відбулось у травні-червні 2021 року, продемонструвало позитивну динаміку зрушень у цифровізації освіти.
– Узагальнений аналіз результатів оцінювання цього інструменту показав, що його оцінили на 4,7 бали. Пілотування показало, що у нас є проблеми з професійним розвитком, однак є динаміка змін у цьому напрямі. Також є проблема з оцінюванням та взаємодією в середовищі. Відтак бачимо, що в одному напрямі є розвиток, а в інших – пасивна позиція. Завдяки цьому інструменту кожна школа може напряму, без впливів ззовні отримати розгорнутий об’єктивний аналіз стану речей у своєму закладі, з якого може зробити певні висновки для покращення ситуації, – розповіла обласний координатор проєкту, керівник Центр інноваційних освітніх технологій Львівської політехніки Маргарита Носкова.
В області до проєкту залучили понад 6700 респондентів з-поміж учнів, вчителів та керівників пілотних закладів освіти. Більшість шкіл мають намір і надалі використовувати цей інструмент для розуміння динаміки змін в тій чи іншій сфері.
Успішне пілотування проєкту в Україні відзначили в межах семінару міжнародні партнери.
Докладніше – на порталі «Освіта Львівщини».