Професор Львівської політехніки Олексій Другов: війна відкрила бренд «Україна»

За матеріалами сайту «Перший Західний»
Заставка до матеріалу

Війна крім втрат, принесла Україні й нові можливості. Зокрема, українці набули в минулому році бренд «Україна», який тепер дорого коштує. У цьому переконаний професор кафедри менеджменту організацій Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки та керівник проєкту Softinvest Consulting Олексій Другов. Про це він розповів в ефірі «Першого Західного».

За його словами, у світі є рейтинг брендів, який вимірюють щороку. Найдорожчим на сьогодні є бренд Apple. У трійку входять також Amazon і Microsoft.

«Якби оцінювали назви країн за тим, як часто вони з’являються в пошукових запитах, як часто про них говорять, то в цьому році ми, напевно, стали лідерами. Це слово «Україна» зараз коштує дуже великі гроші. Це те, що відкриває багато дверей в співпраці, бізнесі, людських відносинах. Для економіки це дуже великий плюс. Бо ми маємо прекрасний імідж зараз. Всі знають, що таке Україна і українці», – вважає експерт.

На його думку, тому Україні готові допомагати, але й нам треба докладати зусиль і рухатись назустріч. Тим більше, що 2023 рік Україна не втримається без міжнародної допомоги. За словами експерта, Україні щомісяця бракує до 4 мільярдів доларів.

«Нам зараз обіцяно і підписано Меморандум на 3 мільярди кожного місяця. 1,5 мільярда від США і 1,5 мільярда від Євросоюзу. Тобто, ми мали би мати номінально гарантованих 3 мільярди. Кажу номінально, бо Євросоюз в цьому році обіцяв 12 чи 9 мільярди, а надійшло 6. Тобто нам ще бракує 1 мільярд. Де ми будемо його брати – інше питання», – зазначає Олексій Другов.