«Навчання — це процес, який залежить лише від нас. Якщо людина хоче — вона робить, і ніщо її не спинить!» — такими словами розпочала свою розповідь випускниця Інституту права, психології та інноваційної освіти Божена Садова. Дівчина цього року закінчила кафедру теоретичної та практичної психології й поділилася враженням від навчання. Як практична робота у Політехніці змінила її життя — розповідає сама Божена.
— Чотири роки навчання в університеті згадую з позитивом. Щоправда, це був насичений період. Те розмаїття дисциплін, які ми вивчали, дало мені змогу трішки інакше подивитися на світ, так би мовити, прийшло розуміння науки.
Мені сподобалася практика на останніх двох курсах. На третьому курсі через те, що розпочалася пандемія, ми мали дистанційну практику — на кафедрі. Та навіть у таких непростих умовах здобули величезний багаж знать і корисних професійних навичок. Практика у Політехніці сформувала професійні орієнтири та підштовхнула до напрямів, які мені більше до душі.
Практика на кафедрі передбачала онлайн-зустрічі з фахівцями в різних галузях психології. Серед них були практичні психологи; психологи, які працюють із дітьми; психологи у сфері HR (кадри).
Мені так сподобалася моя практична робота, що і на четвертому курсі я залишилася на кафедрі теоретичної та практичної психології. За ці два роки я набула колосального досвіду, який допоміг мені краще зрозуміти процес і поглянути на функціонал навчання очима викладачів.
Щодо галузей психології, не можу виділити улюблену, подобаються загалом концепції. Проте наприкінці навчання я відкрила для себе психологію з погляду викладання — і все завдяки практиці!
Мені було цікаво все: скільки матеріалів іде на підготовку лекцій, скільки сил вкладається в навчання. Мій науковий керівник показав мені, як воно — бути викладачкою спеціальності «Психологія», і це насправді дуже цікаво.
Тож можу стверджувати, що практика у Політехніці змінила моє життя. Тепер я працюю старшою лаборанткою на кафедрі теоретичної та практичної психології. У майбутньому планую працювати за фахом.