Олеся Мичка, випускниця кафедри МІ: «Успішні бренд-комунікації сьогодні – це симбіоз креативності, аналітики та технології»

Кафедра міжнародної інформації Львівської політехніки
Фото із зустрічі

10 квітня 2025 року в межах дисципліни «Технології бренд-комунікацій» (лектор – професор Василь Гулай) перед студентами кафедри міжнародної інформації Інституту прикладної математики та фундаментальних наук виступила Олеся Мичка, бакалавр міжнародних відносин першого випуску кафедри МІ (2007 року), спеціаліст міжнародної інформації 2008 року випуску. Тема лекції – «Технології бренд комунікацій:бізнес практика».

Олеся вже впродовж 12 років працює у відомому готельно-ресторонному комплексі «Галицька корона», пройшовши шлях від ручного бронювання до CRM, від флаєрів до соцмереж, від «дзвінків на холодну» до особистих брендів і digital-маркетингу.

На переконання досвідченої бренд-менеджерки Олесі Мички, у цій сфері сьогодні працюють кілька ключових складових:

  • автентичність (бути справжніми і тримати єдиний стиль у всіх комунікаціях);
  • інтерактивність (взаємодія з підписниками, відповіді, лайки, коментарі);
  • контент (фото, відео, історії, за якими хочеться стежити);
  • сервіс (основа: гарна комунікація не врятує поганий сервіс, але хороший сервіс без комунікації – втрачені можливості).

Як досвідчений стейкхолдер, гостя також схвально оцінила оновлену бакалаврську освітню програму «Міжнародна інформація» спеціальності С3 «Міжнародні відносини», що пропонує оптимальне поєднання результатів сучасних досліджень із прикладним фокусом, спрямованим на професійний розвиток студентів впродовж навчання через набуття практичних фахових компетентностей у сфері міжнародних відносин, бізнесу, реклами та зв՚язків із громадськістю.

Особливе зацікавлення у студентів викликали запитання щодо прикладів із практичної діяльності Олесі, які переросли у жваву дискусію із залученням викладачів кафедри міжнародної інформації.

Афіша зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі