Конкурс на стажування студентів в аналітичних центрах від Міжнародного фонду «Відродження»

Кафедра міжнародної інформації Львівської політехніки
Заставка до стажування

Міжнародний фонд «Відродження» оголосив конкурс на участь у програмі стажувань студентів/студенток у провідних аналітичних центрах країни. Проєкт реалізується в партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні в рамках Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні.

Щоб стати учасником програми стажування в аналітичному центрі, необхідно:

  • мати освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра та вище;
  • на момент подання заявки бути студентом/студенткою магістерської програми, аспірантури або завершити магістратуру не пізніше, ніж рік тому;
  • бути не старше 35 років;
  • мати зацікавленість в аналітичних дослідженнях та бажання надалі працювати в аналітичному центрі;
  • мати рівень знання англійської мови Upper-Intermediate і вище.

Що робитиме стажер/стажерка:

  • готуватиме проєкти аналітичних матеріалів як асистент аналітика й шукатиме інформацію для аналітичних досліджень;
  • допомагатиме в організації заходів;
  • самостійно підготує один аналітичний документ, який вийде за його авторства.

Програма матиме також навчальну складову, яка охопить такі компоненти:

  • тренінгову програму з аналізу політики;
  • підготовку аналітичного матеріалу під час стажування.

Стажування відбуватиметься у одному з 24 аналітичних центрів, які є учасниками згаданої Ініціативи.

Програма передбачає гнучкий графік, який дасть змогу поєднувати стажування з навчанням. Але стажуванню слід присвячувати щонайменше 12 годин на тиждень. Формат роботи (дистанційний, змішаний чи онлайн) обговорюють із приймаючою організацію.

Тривалість стажування: 12 квітня – 12 листопада 2021 року. Стажери/стажерки щомісяця отримуватимуть стипендію в розмірі 4 508 гривень.

Для участі в конкурсі потрібно заповнити анкету й надіслати її до 23:59 22 березня 2021 року.

Докладніше – на сайті Міжнародного фонду «Відродження».