Інтеграція кейс-методу в магістерські програми: роль викладача як фасилітатора

Відділ навчання та розвитку персоналу Львівської політехніки
Заставка до матеріалу

У сучасному академічному середовищі, що стрімко змінюється під впливом цифрових технологій, глобальних викликів та очікувань студентів нового покоління, роль викладача виходить далеко за межі традиційного передавання знань. Сьогодні викладач – це фасилітатор, наставник, дослідник. Щоб ефективно виконувати такі функції, викладачам необхідно постійно удосконалювати свої компетентності, розширювати педагогічний інструментарій та адаптуватися до нових освітніх реалій.

На запит від директора Інституту адміністрування, державного управління та професійного розвитку професора Любомира Пилипенка відділ навчання та розвитку персоналу Львівської політехніки організував для науково-педагогічних працівників цього інституту семінар-практикум з використання методу кейсів у навчанні магістрів. Модерувала семінар-практикум доцентка кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Інституту економіки і менеджменту Роксолана Винничук, тренерка Програми професійного розвитку академічних менеджерів.

Метод кейсів (case-study) – це один з ефективних інструментів навчання на магістерських програмах, особливо для практиків-керівників в галузі державного управління та публічного адміністрування, де критичне мислення, стратегічне бачення й міждисциплінарна інтеграція є ключовими. Він дає змогу здобувачам не просто засвоювати теорію, а переживати реальні ситуації, моделювати рішення, аналізувати наслідки та формувати власну управлінську позицію.

Учасники семінару-практикуму ознайомилися з особливостями навчання дорослих, перевагами методу, типами та різновидами кейсів, алгоритмом проведення й форматами кейс-сесій. Для засвоєння практичної навички відбулося обговорення на прикладі конкретного кейсу.

Для відділу навчання та розвитку персоналу Львівської політехніки організування практикумів для викладачів – це не лише про їхній професійний розвиток, це стратегічна інвестиція в якість освіти, інноваційну академічну культуру та конкурентоспроможність нашого університету. Уміння використовувати різноманітний педагогічний інструментарій та інноваційні методики сприяє зміцненню довіри між учасниками освітнього процесу, кращому засвоєнню матеріалу та формуванню необхідних результатів навчання.

Фото із семінару Фото із семінару Фото із семінару Фото із семінару Фото із семінару Фото із семінару Фото із семінару