Вечори, наповнені мелодіями: два концерти камерного оркестру «Поліфонія» пройшли з успіхом

Наталя Яценко, тижневик «Аудиторія»
Камерний оркестр «Поліфонія»

Камерний оркестр «Поліфонія», анонсуючи два потужні концерти, що мали відбутися поспіль, можливо, дещо сумнівався отримати повні зали слухачів, які будуть чутливо реагувати на запропоновану музику. Однак тепер, коли відзвучав і Бах, і Бреговіч, і Вільямс та відшуміла злива оплесків, можна впевнено сказати – хвилювання були марні і все виконане варте повтору.

Концерт у Будинку орґанної та камерної музики дуже пасував до самої будівлі, в якій відбувався: притишене світло зали, таємничі вуличні бліки, певна урочистість і духовна, класична музика, де все виважено, дещо піднесено. Діалогічне солювання скрипок, чіткі рухи диригента Романа Кресленка – Генрі Перселл, Джованні Баттіста Перголезі, Йозеф Гайдн і – цілком органічний перехід до композиторів ХХ століття…

Зовсім інша атмосфера чекала на слухачів наступного дня в актовій залі І навчального корпусу Львівської політехніки – більше розкутості, почуттів, веселощів. І знову – той же Бах, його Концерт для двох скрипок та оркестру, але вже пожвавлений сучасним трактуванням камерного оркестру «Крещендо» з НТУ «ХПІ». Виступ харків’ян підтримав швидкі ритми, задані львів’янами – весела полька й «Індіана Донна Лі» Чарлі Паркера припали всім до вподоби. Так би мовити «чорною родзинкою» програми став виступ Блеза Малаби – його запальна енергетика, вміння спілкуватись із залою підняли температуру аудиторії ще на кілька градусів. Незмінно пристрасним на сцені був і гурт Rockoko – хлопці зірвали шквал овацій. А завершився вечір творчим експериментом – «Крещендо» й «Поліфонія» спільно виконали твір Карла Дженкінса «Палладіо». Гості повезли додому, до Харкова, герб Львівської політехніки й, сподіваємось, добрі враження.

Камерний оркестр «Поліфонія» Камерний оркестр «Поліфонія» Камерний оркестр «Поліфонія» Камерний оркестр «Поліфонія» Камерний оркестр «Поліфонія» Камерний оркестр «Поліфонія» Камерний оркестр «Поліфонія»