Пінзель – прозорливо кінематографічний скульптор, мізансцени його композицій вражають своїм рухом, динамікою, зауважує дослідник і реставратор Олег Рибчинський. Дослідник розповідає про культурні, життєві і професійні обставини, в яких мав перебувати Пінзель, переїхавши до Бучача і приїжджаючи до Львова та інших міст, а також про внутрішню кухню його майстерні – що робив він, а що його підручні, як мусив враховувати просторове розміщення скульптур і якими інженерними знаннями володіти. Пінзель осмислював людське тіло, думав про його досконалу красу, старався активно підкреслити – іноді викручував його надзвичайним чином, щоб показати, що людина творчо здатна на все. А це далеко не завжди було до вподоби клерикальному середовищу XVIII ст., яке не вітало вільних митців, а тим паче таких сміливих майстрів творчої інтерпретації, як Пінзель. Олег Рибчинський розповідає також про свої відкриття – вірогідне місце майстерні Пінзеля у Бучачі і та переатрибутування однієї з робіт скульптора.
Олег Рибчинський – «майстер інтерпретації», реставратор, художник, доцент кафедри архітектури та реставрації Національного університету «Львівська політехніка».