У монографії кандидата педагогічних наук Оксани Іваницької з’ясовано проблеми становлення тьюторства у міжнародному просторі вищої освіти, національний вимір розвитку тьюторства у вищій освіті Німеччини, сучасний стан розвитку тьюторства в Україні та можливості використання прогресивних ідей і досвіду Німеччини.
Потенціал тьюторства використовується закладами вищої освіти для вирішення проблем, пов’язаних із інтенсифікацією і розширенням міжнародної діяльності, запровадженням ефективної внутрішньої системи забезпечення якості освіти, забезпеченням відповідності освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та маґістрів вимогам ринку праці й запитам суспільства, а також очікуванням студентів. Представлено досвід Німеччини щодо розвитку тьюторства на національному рівні, зокрема через діяльність Мережі тьюторства у вищій школі Німеччини, яка виконує низку важливих функцій.
Для студентів закладів вищої освіти педагогічного профілю та всіх зацікавлених проблемами тьюторства в освітньому просторі.