В межах Школи лідерства Львівської політехніки для завідувачів кафедр організували і провели навчання «Планування роботи кафедри: роль завідувача», присвячене особливостям планування роботи науково-педагогічних працівників і кафедр.
― Планування роботи відіграє важливу роль у виконанні завдань, які стоять перед університетом. Адже сукупність показників, які лежать в основі індивідуальних планів роботи науково-педагогічних працівників, ― узгоджені зі Стратегією Політехніки та зорієнтовані на реалізацію конкретних завдань, які відображають стратегічні пріоритети. Тож саме науково-педагогічні та наукові працівники кафедр ― через безпосередню участь у всіх видах основної діяльності університету ― є ключовими особами у втіленні стратегії університету, ― наголосила проректорка з науково-педагогічної роботи та стратегічного розвитку Лілія Жук.
Завідувачка Лабораторії управління закладом вищої освіти Руслана Косів представила присутнім завідувачам кафедр інформацію про зміни, які внесені цьогоріч за підсумками роботи робочої групи, до Положення про рейтингування кафедр та Тимчасового положення про порядок планування та оцінювання науково-педагогічних працівників. Також розповіла про методологічні особливості планування роботи, а також про особливості застосування окремих показників при розрахунку рейтингів за результатами щорічної звітності працівників та кафедр.
― Завідувач кафедри відповідає за організацію освітнього і наукового процесу на кафедрі, постановку основних цілей колективу кафедри, розподіл навчального навантаження та погодження індивідуальних планів викладачів. Такі дії сприяють ефективному управлінню ресурсами кафедри та забезпеченню високої якості навчального процесу. Роль завідувача кафедри у плануванні роботи ― раціонально розподілити людські ресурси та сконцентрувати увагу працівника на найважливіших завданнях із врахуванням його індивідуальних здібностей і професійного досвіду. Раціональний підхід до керівництва та зваженість управлінських рішень завідувача забезпечить ефективну взаємодію між працівниками та оптимізацію розподілу ресурсів, дозволить уникнути розпорошення зусиль, і як результат ― максимізувати результативність кафедри й кожного працівника, ― додала керівниця відділу навчання та розвитку персоналу Надія Любомудрова.
Під час тренінгу відбулася жвава дискусія, яка продемонструвала зацікавленість і залученість завідувачів у процес планування роботи кафедри.