Як відомо, 10 травня цього року Кабінет Міністрів України підтримав єдиний бренд України «Ukraine NOW UA» («Україна ЗАРАЗ»), запропонований українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України, а також на основі пропозицій британських партнерів https://www.kmu.gov.ua/ua/news/uryad-shvaliv-novij-brend-ukrayina-zaraz-sho-zabezpechit-yedinij-stil-prezentaciyi-derzhavi-v-sviti
До обговорення бренду України долучаються й політехніки, зокрема, нещодавно в ефірі загальнонаціональної радіомережі «НВ-радіо» свою професійну оцінку висловила асистент кафедри міжнародної інформації ІМФН Львівської політехніки, кандидат політичних наук Наталія Колесницька.
Порівняно недавно, в 2015 році ас. Н. Колесницька успішно захистила кандидатську дисертацію на тему ««Політико-культурні чинники брендингу Львівської області» та вже сьогодні на високому науково-методичному рівні читає магістерський спецкурс «Іміджологія» та готує нову дисципліну «Корпоративний PR», яку бакалаври спеціалізації «Міжнародна інформації» спеціальності 055 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» обрали для вивчення наступного навчального року.
Кафедра МІ ІМФН долучаючись до реалізації суспільних пріоритетів та оперативно реагуючи на зацікавлення органів місцевого самоврядування й бізнесу до формування власного іміджу та бренду, вносить відповідні корективи у свою діяльність. Запит на ґрунтовну прикладну комунікативну підготовку під час профорієнтаційних співбесід також висловлює чимало абітурієнтів, які прагнуть навчатися за освітньо-професійними та освітньо-науковими програмами «Міжнародна інформація» спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» бакалаврського й магістерського рівнів здобувачів вищої освіти.