Обговорити та пошукати шляхи розв’язання актуальних для сучасної університетської освіти проблем у рамках проекту «Диплом і робота – поєднати непоєднуване» вирішили активісти Міжнародної студентської організації BEST. 30 березня молодь організувала одноденний захід практичного характеру LEoE (Local Event on Education), спрямований на вдосконалення освітнього процесу.
Студенти поставили собі за мету створити платформу для пошуку методів і засобів покращення освітнього процесу у Львівській політехніці.
– Ми, студенти, хочемо донести до наших викладачів, що потребуємо таких лабораторних і практичних занять, де нас навчатимуть того, що зможемо застосувати в роботі. Нині, на жаль, така ситуація, щоб після закінчення університету почати працювати, молодь мусить платити за практичні курси, які провадять різні фірми, бо вишівська освіта відірвана від реальних потреб ринку праці. Тому хочемо, щоб вища школа цілісно підходила до підготовки фахівців. Звичайно, є такі викладачі, які прагнуть максимально наближувати практичні заняття до того, що нині актуально, та таких небагато. Крім цього, це був би добрий стимул для студентів. Адже тепер багато-хто вчиться просто задля диплома, якщо ж буде можливість за добрі знання отримати не лише стипендію, а й місце праці, то більше студентів старатимуться вчитися, – розповіли організатори заходу студенти ІКНІ Володимир Салига, Оксана Магіс і Ростислав Канафоцький.
У ході заходу учасники поділилися на три групи, кожна мала запропонувати своє бачення, як змінити ситуацію. До обговорень і пошуку шляхів розв’язання проблем доєднався проректор Роман Корж, доцент кафедри САПР ІКНІ Сергій Щербовських та тренер Школи розвитку SPE Андрій Манько.
Після обговорень команди надали власні рішення, які запропонують керівництву університету. Тож у Львівській політехніці невдовзі варто очікувати цікавих нововведень. Передовсім це стосуватиметься навчально-виробничої практики, яку, як наголосив проректор Роман Корж, студенти проходитимуть із першого курсу. Їх також залучатимуть до різних проектів від фірм і що старший курс, то серйозніші проекти довірятимуть; курсові та дипломні праці базуватимуться на темах, які цікаві й актуальні для тих чи інших фірм. Чимало цікавих ідей є і щодо залучення грантів від фірм на навчання кращих студентів.