V Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тренди в поведінковому маркетингу»

Заставка конференції

Кафедра маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» запрошує взяти участь у V Міжнародній науково-практичній конференції з проблем маркетингу «Сучасні тренди в поведінковому маркетингу», яка відбуватиметься 6–7 листопада 2025 року у змішаному форматі (очно і дистанційно).

На конференції заплановано роботу за напрямами:

  1. Типологія поведінки споживачів на ринку промислових товарів;
  2. Специфіка поведінки споживачів на ринку споживчих товарів;
  3. Особливості поведінки споживачів на ринку послуг;
  4. Тренд свідомої моди та свідомого споживання;
  5. Споживачі та бізнес в умовах домінування поведінкової економіки;
  6. Цифрова економіка VS поведінкова економіка.

Для участі у конференції потрібно зареєструватись і подати матеріали до 1 листопада 2025 року.

Докладніше – на сайті конференції