Кафедра маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» запрошує взяти участь у V Міжнародній науково-практичній конференції з проблем маркетингу «Сучасні тренди в поведінковому маркетингу», яка відбуватиметься 6–7 листопада 2025 року у змішаному форматі (очно і дистанційно).
На конференції заплановано роботу за напрямами:
- Типологія поведінки споживачів на ринку промислових товарів;
- Специфіка поведінки споживачів на ринку споживчих товарів;
- Особливості поведінки споживачів на ринку послуг;
- Тренд свідомої моди та свідомого споживання;
- Споживачі та бізнес в умовах домінування поведінкової економіки;
- Цифрова економіка VS поведінкова економіка.
Для участі у конференції потрібно зареєструватись і подати матеріали до 1 листопада 2025 року.