Результати проекту

В рамках проєкту Erasmus+ Jean Monnet «Європейська інтеграція України – історичні аспекти» (101085299 – EuApp – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH, European integration of Ukraine – Historical aspects» 29 травня розпочалась Літня школа «Сутність інтеграції як невід’ємної складової міжнародних процесів», що відбуватиметься в режимі онлайн та триватиме до 9 червня 2023 року.

Організатори – кафедра історії, музеєзнавства та культурної спадщини Інституту гуманітарних та соціальних наук і кафедра вищої математики Інституту прикладної математики та фундаментальних наук Національного університету «Львівська політехніка».

Метою школи є формування глибокого розуміння сутності інтеграційних процесів у Європі, особливостей організаційно-правових засад Європейського Союзу та євроінтеграційної політики України.

Захід відбуватиметься на платформі Zoom.

Програма літньої школи.

1 2 3 4 6 6 8 9 10

29 травня 2023 року у Національному університеті «Львівська політехніка» відбулося офіційне відкриття проєкту ЄС Еразмус+ Jean Monnet  Європейська інтеграція України – історичні аспекти / European integration of Ukraine - Historical aspects» 101085299 - EuApp ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH.

Про важливість та актуальність реалізації проєкту завдяки програмі Європейського Союзу, а  також про перспективи України у своїй доповіді вказав координатор проєкту доцент кафедри історії, музеєзнавства та культурної спадщини Нагірняк Андрій Ярославович. Зокрема, наголосив, що для України євроінтеграція – це шлях до модернізації економіки, подолання технологічної відсталості, залучення іноземних інвестицій та нових технологій, створення нових робочих місць, підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників, вихід на світові ринки, особливо на ринок ЄС. Також було зазначено, що  у сфері вищої освіти надзвичайно важливим є підвищення обізнаності в процесі європейської інтеграції, що особливо цікаво в історичному аспекті. Також важливим є залучення студентів різних спеціальностей з точки зору розвитку міжнародного співробітництва та взаємодії, що важливо в усіх сферах освіти.

Метою даного проєкту є: формування глибокого розуміння сутності інтеграційних процесів у Європі, особливостей, організаційно-правових засад Європейського Союзу, особливостей євроінтеграційної політики України в цій сфері.

Член проєктної групи Бродяк Оксана Ярославівна зазначила, що головною потребою проєкту є недостатнє самоусвідомлення молоді як громадянина Європи та розуміння європейських цінностей, а також залучення молоді до дискусії щодо інтеграції України в європейський простір. Україна має гармонізувати та наблизити свої соціально-економічні інститути ближче до стандартів ЄС, та привести їх у відповідність до європейських вимог. Оскільки у Національному університеті «Львівська політехніка»  навчаються студенти з різних регіонів України, проєкт має не лише регіональне значення.

Також у процесі церемонії відкриття проєкту учасників було ознайомлено з основними цілями та завданнями проєкту.

1 2 3 4 5

У Літній школі, що проходить у рамках проєкту Erasmus+ Jean Monnet «Європейська інтеграція України – історичні аспекти» виступив з доповіддю "Розвиток туризму України в умовах євроінтеграції: можливості та виклики" к.е.н. доц. кафедри менеджмент організації Національного університету "Львівська політехніка," а також координатор проєкту напряму Жан Моне "Європейський досвід популяризації історичної спадщини та культурного туризму" Ігор Кулиняк.

Ігор Кулиняк під час виступу ознайомив студентів із станом розвитку туризму України в умовах євроінтеграції, приділивши більше уваги впливу війни на функціонування туристичного ринку України та країн ЄС. Доповідач розповів про стан розвитку ділового туризму та готельно-ресторанного бізнесу, зазначивши, що російське вторгнення в Україну посилило глобальну світову економічну невизначеність та загрожує занепаду туристичного бізнесу в Україні і по закінченні війни перед туристичною галуззю країни постане чимало викликів. А особливо тих, які вкрай важливі для сталого розвитку всього національного туристичного ринку.

Приділено увагу розгляду потреби негайного оновлення законодавства України та інтеграції до європейської системи. Доповідач проаналізував основні принципи та напрями співпраці України з європейськими країнами у сфері туризму та окреслив перспективи формування європейського вектору сталого розвитку індустрії гостинності України.

Ігор Кулиняк акцентував увагу слухачів на можливостях післявоєнного відновлення галузі туризму в Україні, оскільки відкладений попит на відпочинок зробить своє – людям захочеться кудись поїхати у вже мирний час, побути з рідними, відвідати друзів, сходити в музей, відпочити в Карпатах чи біля моря. Тож варто скористатись цим попитом і втілити маркетинг дестинацій і популяризувати різноманітні туристичні напрями. Особливу увагу, за словами доповідача, потрібно звернути на місця пам’яті, яких, на жаль, буде після війни багато, і їх захочуть відвідати туристи з різних країн. Ось тут варто бути вкрай обережними з контентом та правилами відвідування, повагою до подій та людей, з якими ці місця пов’язані, дотримуючись морально-етичних принципів.

Як висновок, доповідачем представлено найбільш перспективні напрями відновлення післявоєнного туризму в Україні.

1 4 6 7 9 12

У Літній школі, що реалізується у рамках проекту European integration of Ukraine - Historical aspects взяла участь завідувач кафедри політології та міжнародних відносин проф. Галина Луцишин.

У своїй доповіді “Європейська інтеграція України в умовах війни: виклики та можливості” доповідач наголосила, що саме війна спонукала до різких змін у процесі євроінтеграції України. Також доповідач охарактеризувала основні зміни у євроінтеграційних процесах України від початку війни, охарактеризувавши їх як євроінтеграційний прорив України.

Галина Луцишин приділила увагу розгляду 7 рекомендацій Європейської комісії щодо заявки України на членство у НАТО, а також окреслила перспективи європейського вектора України.

Не залишилась поза увагою доповідача підтримка Європейського Союзу в сучасних умовах війни. Була охарактеризована економічна допомога, матеріальна, військова та гуманітарна.

1 2 4 7 8 10 13 15 17

У Львівській політехніці завершилась робота Літньої школи  “Сутність інтеграції як невід’ємної складової міжнародних процесів” яка проводилась у рамках проєкту “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” Erasmus+ Jean Monnet з 29.05.2023 по 09.06.2023рр..

Метою Літньої школи було формування глибокого розуміння сутності інтеграційних процесів у Європі, особливостей організаційно-правових засад Європейського Союзу та євроінтеграційної політики України.

У заході взяли участь більш ніж 160 учасників. У ході проведення школи відбулись цікаві й насичені дискусії з актуальних питань.

Андрій Нагірняк, керівник та координатор проєкту, привітав учасників з успішним завершенням двотижневого інтенсиву та подякував за активну участь і мотивацію кожного щодо прагнення до нових знань та необхідних компетентностей, необхідних для сучасного молодого вченого.

Окрему подяку, як від слухачів, так і організаторів школи, було висловлено лекторам, які впродовж двох тижнів ділились практичним досвідом, передавали свої знання на актуальну тематику в умовах сьогодення, зокрема завідувачу кафедри політології та міжнародних відносин професору Галині Луцишин та доценту кафедри менеджменту організацій Ігорю Кулиняку     

Проєктна команда гранту висловлює щиру подяку всім учасникам за активну участь у Літній школі.

4 3 4.2 5 6 6.1 7 7 8 9 10 13 14

З 23.10.2023 року у рамках реалізації проєкту Erasmus+ Jean Monnet  «European integrationof Ukraine - Historicalaspects» (EuApp) на кафедрі історії, музеєзнавства та культурної спадщини Інституту гуманітарних та соціальних наук Національного університету “Львівська політехніка” розпочався факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (Iкурс) Національного університету «Львівська політехніка».

Метою факультативного курсу є формування у здобувачів розуміння сутності інтеграційних процесів у Європі, особливостей, організаційно-правових засад Європейського Союзу, особливостей євроінтеграційної політики України в цій сфері. Курс спрямований на вирішення таких завдань: 

  • сформувати систему знань про специфіку, основні тенденції та закономірності європейської інтеграції та місця України у ній;
  • формування необхідних компетентностей, що сприяють реалізації європейської моделі суспільного розвитку в Україні;
  • вироблення навиків самостійного аналізу інтеграційних процесів та місця у них України;
  • визначити суть інтеграційних процесів у сучасному світі, їх історичні передумови та особливості.

Даний факультативний курс проводить доцент кафедри історії, музеєзнавства та культурної спадщини та координатор проєкту А. Нагірняк. 

факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти” факультативний курс “Європейська інтеграція України – історичні аспекти”

У рамках проєкту Erasmus+ Jean Monnet «Європейська інтеграція України – історичні аспекти» (101085299 – EuApp – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH, European integration of Ukraine – Historical aspects) 23квітня 2024 року у Національному університеті «Львівська політехніка» в офлайн форматі відбувся круглий стіл на тему «Студентська молодь про проблеми та перспективи євроінтеграційних процесів України у сучасних умовах» .

 Організатори – кафедра історії, музеєзнавства та культурної спадщини Інституту гуманітарних та соціальних наук і кафедра вищої математики Інституту прикладної математики та фундаментальних наук Національного університету «Львівська політехніка».

На сучасному етапі  розвитку України  питання  «євроінтеграції» залишається надзвичайно актуальним та потребує уваги до шляхів заохочення молоді в усіх сферах діяльності країни. Саме від молоді залежить майбутнє нашої держави. Молодь – це та головна частина суспільства, у якої є великий потенціал, енергія, прагнення до всебічного розвитку та відкритість до «інновацій». 

Метою даного заходу було виявити ставлення студентської молоді до євроінтеграційних процесів в Україні та з’ясувати які проблеми і перспективи молодь вбачає у них.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Оновлено 1 тиждень 2 дні тому