Результати проекту Welcome

Розробка та запуск платформи з матеріалами для визнання (мігрантського) досвіду та репертуарів дітей, що сприятиме мовній соціалізації та багатомовній і багатокультурній інтеграції.

Основна мета — визнання та цінування життєвого досвіду, походження та життєвих траєкторій дітей мігрантів і біженців. У цьому контексті створено інструмент, який слугуватиме цифровим майданчиком для дітей мігрантів і біженців у процесі їхньої інтеграції в країні, що їх приймає.

На відміну від методів, які зосереджуються виключно на вивченні мови країни перебування без урахування життєвого досвіду дітей, цей результат проєкту прагне досягти соціолінгвістичної інтеграції, акцентуючи увагу на знаннях, досвіді та їхній доданій цінності для культури приймаючої країни.

Розробка та запуск платформи з матеріалами для визнання (мігрантського) досвіду та репертуарів дітей,

 
У рамках виконання цього етапу організовано низку цікавих, освітніх та надихаючих заходів для дітей, серед яких:

  • музичні воркшопи;
  • цифрове сторітелінг;
  • кулінарія між культурами;
  • «Ласкаво просимо до моєї країни мрій!» — класні проєкти, у яких діти мігранти або біженці описують свою «країну мрій», а однокласники спільно розробляють і втілюють її в життя;
  • майстер-класи з пластичних мистецтв;
  • сенсомоторні заняття;
  • тандемне навчання.

 

Планування та розробка структурованого змісту на рівні початкової школи під змістовним керівництвом фахівців з викладання місцевої мови дітям іноземців

Планування та розробка структурованого змісту на рівні початкової школи під змістовним керівництвом фахівців з викладання місцевої мови дітям іноземців

Метою цього результату є створення цікавих і захопливих навчальних матеріалів для вивчення трьох мов країн-партнерів — польської, чеської та болгарської.
Лексика охоплюватиме два рівні за шкалою CEFR — A1 та A2 — з акцентом на «шкільну мову».

У рамках виконання проєкту створено відео для кожної мови, а також додаткові матеріали — ігри, робочі аркуші та завдання для спільної діяльності з місцевими друзями.

Матеріали є веселими, інтерактивними та цікавими для дітей 10–14 років. 

Результати є наявні на платформі проєкту.

 

Дослідження та розробка мультимедійного посібника для вчителів

Дослідження та розробка мультимедійного посібника для вчителів

 Вивчення та розробка посібника для вчителів – методичний посібник про те, як працювати з дітьми-мігрантами в класі, як залучати їх, перевіряти їхні знання, повторювати та використовувати додаткову цінність, яку вони приносять своєю культурою та мовою.

Цей результат містить відео-інформаційний пакет та подкасти, pdf-транскрипт.

Для посібника консорціум знайшов найкращі практики та рішення, інструменти, які ми вже маємо в країнах-партнерах, і створив на їх основі серію інструментів та рекомендацій для вчителів - у цікавій формі через відео та подкасти вони отримають інструменти про те, як залучити, мотивувати нових дітей до участі та вивчення свого предмету, а також як використати переваги для решти класу і зробити так, щоб мігранти приносили додаткову цінність класу.
Для вчителів, які віддають перевагу читанню, підготовлено письмову версію всіма мовами-партнерами.

Усі розроблені матеріали доступні на платформі проєкту.

Оновлено 2 тижні 2 дні тому