Реклама в соціальних мережах – важливий інструмент просування бізнесу. Маркетолог, фахівець із реклами у соціальних мережах та випускник кафедри журналістики та засобів масової комунікації Національного університету «Львівська політехніка» Артур Жук поділився зі студентами IV курсу секретами налаштування реклами у соціальних мережах Facebook та Instagram.
Реклама є важливим та ефективним інструментом просування товарів у соцмережах, але не кожен вміє та знає, як її правильно налаштовувати, адже від цього залежить результат. Тому Артур розповів про власний досвід роботи з соціальними мережами та навів помилки, які часто допускають новачки. Завдяки гостю студенти дізналися про:
- ефективність реклами у соціальних мережах;
- коли найкраще її налаштовувати й публікувати;
- на що звертати увагу під час налаштування рекламної кампанії;
- як прогнозувати ризики.