Як навчитися створювати імідж підприємства: студенти взяли участь у практичному Meetup від Resident Home

Кафедра менеджменту персоналу та адміністрування
Учасники заходу

У рамках вивчення навчальної дисципліни «Іміджелогія» студенти поглибили свої знання як учасники практичного Meetup від Resident Home. Презентація нових продуктів відбулася в конференц-залі готелю Леополіс від провідної світової e-Commerce платформи для великих брендів, яка зараз створює новий R&D-офіс у Львові.

Працівники-команди Resident Home розповіли англійською мовою про статусний імідж компанії та її розробки. Учасники практично вивчили організаційну культуру готелю Леополіс та Resident Home, а саме: «символічний» рівень, символічний аспект, який підтримує певні моделі організаційної поведінки на практичних зустрічах конференції. Зазвичай символи використовують в організації для зменшення невизначеності, у разі нестабільності стають орієнтирами поведінки.

Студенти конкретно оцінили реалізацію завдань PR-фахівцями з Resident Home, які отримали зв’язки із громадськістю на заході. Ці інструменти (інструментарій іміджування) умовно такі: інформаційні, аналітичні, комунікаційні, організаційні; інструменти кризового (посткризового) реагування. Для двохсот студентів на карантині, що обрали вибіркову дисципліну «Іміджелогія», доцент кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Інституту економіки і менеджменту Оксана Сватюк зробила пряму трансляцію виступів у відеочаті Telegram.

Були охоплені питання:

  1. Real-Time як можливість обробки подій використовуючи API-Gateway + Firehose + S3;
  2. Event-Driven розробка використовуючи Kinesis + Lambda;
  3. Кавоперерва та спілкування!

І не забувайте, студенти, що Resident Home шукає та наймає в новий офіс кандидатів зі сертифікованими знаннями іноземної мови та Scala, Java, Data і Python.

Учасники заходу Трансляція в телеграм-каналі Виступ Реклама Конфереція