Відбулася XIV Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в системі менеджменту»

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Скріншот з онлайн-конференції

28 жовтня 2022 року в режимі онлайн відбулася XIV Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і логістика в системі менеджменту», організована кафедрою маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки.

З вітальним словом на конференції виступили:

  • Н.І. Чухрай – д.е.н., професор, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Національного університету «Львівська політехніка»;
  • С.І. Кубів – к.е.н., доцент, народний депутат України, колишній перший віцепрем’єр-міністр України – міністр економічного розвитку і торгівлі України;
  • Я. Бінда – доктор габ., інженер, ректор Вищої школи фінансів і права (м. Бєльсько-Бяла, Польща);
  • О.Є. Кузьмін – д.е.н., професор, директор Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки.

З науковими доповідями виступили відомі українські та зарубіжні вчені, зокрема:

  • Є.В. Крикавський – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка»;
  • Я. Віктор – доктор габ., професор, завідувач кафедри маркетингу Краківського економічного університету (м. Краків, Польща);
  • Л. Шульце – доктор-інженер, професор Ганноверського університету імені В. Лейбніца (м. Ганновер, Німеччина);
  • А.В. Федорченко – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана;
  • М.Ю. Григорак – д.е.н., професор, професор Інституту кібернетики імені В.М. Глушкова НАН України;
  • П. Хадріан – доктор габ., професор, професор кафедри маркетингу Краківського економічного університету (м. Краків, Польща);
  • Л. Лі – професор, доктор-інженер, Вища технічна школа Оствестфален-Ліппе, Університет прикладних наук і мистецтв (м. Лемго, Німеччина);
  • Т.Б. Решетілова – д.е.н., професор, професор кафедри маркетингу і міжнародного підприємництва Дніпровського національного університету імені О. Гончара;
  • С.В. Ковальчук – д.е.н., професор, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут;
  • С. Нич-Войтан – доктор наук, директор департаменту управління персоналом «Lufthansa Global Business Services»;
  • М. Антоновіч – доктор габ., професор кафедри маркетингу Академії імені Леона Козьмінського (м. Варшава, Польща).

Надзвичайно важливо було окреслити основні тенденції та умови, в яких перебувають сьогодні різні галузі, та шукати оптимальні рішення.

Докладніше – на сайті кафедри маркетингу і логістики Львівської політехніки.