Викладачі кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки Оксана Кобилюх та Уляна Балик разом зі студентами-маркетологами груп МК-33, 43, 44 побували на виробництві СП «Галка».
Львівська кавова фабрика заснована у 1932 році. ТМ «Галка» – це понад 80 літ високої якості кави. Компанія імпортує кавове зерно із десятків країн та здійснює повний цикл виробництва. Українсько-англійське спільне підприємство «Галка Лтд» є провідним потужним підприємством із принциповими позиціями щодо збереження натуральності та екологічності сировини.
Екскурсія учасникам дуже сподобалася!
Студент Станіслав Лендєл узагальнив, про що довідались учасники:
«Спочатку нам розповіли про оргструктуру підприємства: організаційний відділ, відділ зберігання сировини та готової продукції, відділ виробництва кави. Далі нам продемонстрували весь життєвий цикл виготовлення всіх видів кави (зернової; меленої; розчинної). Представники підприємства пояснили, від чого починається виготовлення кави, які особливості та показали контейнери із сирими зернятами кави.
Цікаво бути свідками того, як обсмажують каву, як її мелють за допомогою сучасних технологій. Потім ми спостерігали за упакуванням готової меленої кави та її переміщенням на склад. У наступному відділі нас ознайомили з технологіями виготовлення розчинної кави.
Також торкнулися питань логістики: звідки і як постачається сировина (зокрема, з Південної Америки, Ємену, Індії тощо). З війною це викликало багато труднощів, але завдяки партнерам підприємству вдалося налагодити постачання через Польщу, оскільки морським шляхом перевозити продукцію небезпечно. Компанія закуповує різні сорти кавових зерен для кращого смаку кави».
Викладачі та студенти вдячні випускникам ІНЕМ за цікаву екскурсію та нагоду відвідати сучасне виробництво лідера кавової галузі!