Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою Національного університету «Львівська політехніка» спільно з кафедрою педагогіки і соціального управління Інституту права та психології 2 жовтня провів міжінститутський науковий семінар «Вища освіта у Фінляндії в контексті Болонського процесу: система управління та аудиту якості освіти».
На семінарі було представлено лекцію-презентацію провідного науковця, докторанта Фінського інституту дослідження освіти (Finnish Institute for Educational Research, University of Jyväskylä), колишнього члена Ради вищої освіти Фінляндії Тімо Унто Ала-Вахала (Timo Ala-Vähälä). У своєму виступі «Quality Assurance in the European Higher Education Area and Finland» доповідач розглянув низку питань:
- забезпечення якості освіти у вищій школі як частина Болонського процесу;
- як створити єдину систему вищої освіти та забезпечити її якість через прийняття національних політичних рішень;
- управління забезпеченням якості вищої освіти за допомогою прийнятих стандартів та керівних принципів через структури європейського рівня, зокрема Європейського реєстру забезпечення якості освіти;
Фінляндія: система аудиту внутрішніх систем управління якістю (історичні корені політичного рішення впровадження аудитів).
У семінарі взяли участь аспіранти, докторанти, наукові співробітники, науково-педагогічні працівники Інституту права та психології, Інституту гуманітарних і соціальних наук, Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології, а також представники Центру міжнародної освіти та Відділу забезпечення функціонування системи управління якістю освіти Львівської політехніки.
Беручи до уваги проходження у 2018 році Національним університетом «Львівська політехніка» внутрішнього та зовнішнього аудиту якості освіти, тема наукового семінару була не тільки актуальною, а й надзвичайно важливою для обміну досвідом між науковцями та науково-педагогічними працівниками Фінського інституту дослідження освіти і Національного університету «Львівська політехніка» щодо організації процесу управління та аудиту якості освіти.
Фото Наталії Павлишин