Минулого тижня на кафедрі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Національного університету «Львівська політехніка» у рамках проєкту Baltics4UA (Supporting Ukraine through citizen engagement at Baltic Universities) відбувся мозковий штурм на тему «Роль академічної спільноти у залученні громадян до гуманітарної допомоги». Його метою було визначення можливостей та шляхів залучення громадян до гуманітарних ініціатив і допомоги українському суспільству в кризовій ситуації.
У заході взяли участь 25 учасників, серед них – представники науково-педагогічного персоналу та студентської спільноти кафедри СКІД.
Зважаючи на тему заходу й результати мозкового штурму, визначено такі основні напрями, завдання та ролі академічної спільноти у залученні громадян до гуманітарної допомоги.
Дослідження та аналіз
Завдання: провести науково-дослідницьку роботу для з’ясування сучасних проблем у гуманітарній сфері та ефективних методів залучення громадян до допомоги.
Роль: академічна спільнота може зробити свій внесок у розуміння причин гуманітарних криз, аналіз потреб та визначення оптимальних стратегій надання допомоги.
Освіта та просвіта
Завдання: розробити й реалізувати освітні програми для громадян з метою підвищення їхньої обізнаності щодо гуманітарних проблем та можливостей надання допомоги.
Роль: академічна спільнота може виступати як платформа для навчання та інформування громадян, сприяючи розумінню їхньої ролі в розв’язанні гуманітарних криз.
Зв’язки з громадськістю
Завдання: створити стратегії комунікації для максимального залучення громадян до гуманітарних ініціатив.
Роль: академічна спільнота може допомагати у розробленні ефективних комунікаційних кампаній, використовуючи свої зв’язки та експертизу.
Технологічні рішення
Завдання: вивчення і впровадження новітніх технологій для полегшення збору та розподілу гуманітарної допомоги.
Роль: академічна спільнота може вносити інноваційні ідеї у сферу гуманітарної допомоги, щоб забезпечити більш ефективне та швидке реагування на кризові ситуації.
Створення спільнот
Завдання: розвивати й підтримувати взаємодію громадян у гуманітарних питаннях.
Роль: академічна спільнота може бути ініціатором та фасилітатором створення спільнот, які спільно працюватимуть над гуманітарними ініціативами та проєктами.
Команда проєкту Baltics4UA Львівської політехніки та всі учасники мозкового штурму дійшли висновку, що ці завдання та ролі можуть допомогти академічній спільноті в активному впливі на залучення громадян до гуманітарної допомоги та створення стійкої платформи для розвитку гуманітарних ініціатив.