18–19 жовтня 2022 року кафедра педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Львівської політехніки провела Міжнародну науково-практичну конференцію «Реалізація освітніх ініціатив в умовах воєнного часу: вітчизняний та зарубіжний досвід».
Науковий комітет складався із представників вищої школи семи країн: України, Італії, Іспанії, Швеції, Польщі, Румунії та Китаю. У роботі наукового зібрання взяли участь 239 учених та працівників освіти.
З вітальним словом до учасників конференції звернулися:
- Володимир Ортинський – д. ю. н., професор, Заслужений юрист України, директор Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка»,
- Фаусто Презутті – д-р психології, професор психології, президент Наукового інституту психології освіти та виховання та Європейського центра освіти (I.S.P.E.F. – E.C.E., (м. Рим, Італія),
- Тетяна Горохівська – д. пед. н., доцент, завідувач кафедри педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Львівської політехніки.
Учасники конференції заслухали змістовні та практично-зорієнтовані доповіді, зокрема:
- професора Фаусто Презутті «Управління дискомфортом і конфліктами у стосунках між викладачами та студентами)» (Науковий інститут психології освіти та виховання – Європейський центр освіти, Італія);
- к. філос. н, доцента Івана Безени «Освітні ініціативи закладів освіти прифронтового регіону: практики реалізації та перспективи» (КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти»);
- д. пед. н, професорки Світлани Криштанович «Онлайн-інструменти для організації дистанційного навчання у вищій школі» (Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського);
- к. арх. Тетяни Клименюк «Архітектурна освіта в умовах воєнного часу: вітчизняний досвід львівської політехніки у ХХ столітті» (Національний університет «Львівська політехніка»);
- к. пед, н., доцентки Маргарити Носкової «Інструментарій для визначення рівня цифрової готовності закладу загальної середньої освіти» (Національний університет «Львівська політехніка», Україна);
- Анни Жукової «Роль національної ідеї у виховному процесі для формування лідерської компетентності у студентів фахового коледжу» (Львівський фаховий коледж транспортної інфраструктури, Львівський національний університет імені Івана Франка);
- Вікторії Полагейкіною «Героїзація повсякденного: утвердження національної ідеї через виховання особистості (на прикладі виховних годин і уроків з англійської мови)» (Комунальний заклад «Ліцей № 38 ім. І.О. Секретнюка» Кам’янської міської ради Дніпропетровської обл.);
- д. пед. н, доцента Олександра Ієвлєва «Актуальні проблеми розробки програми із розвитку професійно-педагогічної мобільності викладача в українсько-європейської мережі закладів освіти» (Національний університет «Львівська політехніка»);
- докторки філософії з психології Олександри Якимець «Побудова резильєнтності учнів та студентів під час освітнього процесу» (Науковий інститут психології освіти та виховання, Італія);
У рамках конференції відбувся науково-практичний семінар «Розбудова українсько-європейської мережі закладів освіти для розвитку єдиного гуманістично-наукового простору: підвищення професійної майстерності педагога».
Учасники семінарів зі всіх регіонів України та країн-учасниць обговорили нагальні проблеми освітян в умовах воєнного часу.
Обговорення запропонованої тематики засвідчило необхідність реалізації освітніх ініціатив в умовах воєнного часу на основі вітчизняного та зарубіжного досвіду.