Бібліотекарів навчали лідерству та командної роботи: в НТБ відбувся тренінг «Лідер і його команда»

Анастасія Задорожна, студентка ІНПП Львівської політехніки
тренінг «Лідер і його команда»

У межах підвищення рівня менеджменту персоналу Львівської політехніки 15 березня в Науково-технічній бібліотеці відбувся тренінг «Лідер і його команда».

Коучем була доцент кафедри менеджменту персоналом та адміністрування Інституту економіки і менеджменту Надія Любомудрова.

На початку тренінгу Надія Петрівна окреслила три головні правила успішного навчання: уважно слухати й не перебивати; активно долучатися до процесу; не ображати інших, обстоюючи свою думку.

Метою проведення тренінгу було навчити керівників бібліотеки правильно керувати командою, розвивати свої лідерські навички та досягати успіху.

Чималу увагу приділили темі work and life balance, оскільки відсутність чітких відмежувань особистого життя від роботи – одна з ознак поганого керівника, що безпосередньо впливає на якість управління персоналом.

Для визначення балансу учасникам тренінгу запропонували пройти психологічний тест. У колі потрібно було написати десять цінностей у роботі і позначити їх за 10-баловою шкалою важливості, точково з’єднавши між собою. У кого коло виходило гладким, означало, що все збалансовано. Коли ж коло мало гострі кути, – необхідно звернути увагу на ділянки, які перешкоджають досягти балансу.

Загалом під час тренінгу, який до певної міри базувався на матеріалі американського письменника, науковця, менеджера Пітера Друкера, охопили поняття корпоративної культури, толерантності та впровадження smart-цілей, які так активно використовують в IT-галузі. Також учасники пройшли низку тестів на визначення найкреативнішого працівника в колективі та на визначення типу лідера.

Такий тренінг, як зазначали його учасники, є надзвичайно потрібний і актуальний, бо без доброго керівника команди неможливо досягнути оптимізації робочих процесів.

Бібліотекарі й надалі ініціюватимуть організування таких тренінгів і планують співпрацювати із Надією Любомудровою, щоб розвиватися в галузі менеджменту.