В ІГСН відбувся вебінар «Публікаційні практики, наукометрія та особистий науковий бренд дослідника»

Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності
Скріншот з онлайн-семінару

За спільної ініціативи кафедр соціальних комунікацій та інформаційної діяльності і політології та міжнародних відносин та за підтримки Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Інституту гуманітарних та соціальних наук 1 жовтня 2024 року відбувся вебінар на тему «Публікаційні практики, наукометрія та особистий науковий бренд дослідника».

Доповідачка, доцентка кафедри СКІД Аліна Петрушка, поділилася досвідом щодо організації публікаційної діяльності, використання спеціальних цифрових інструментів для оптимізації дослідницької роботи, популяризації наукового доробку та формування особистого наукового бренду.

На вебінарі розглянули ключові компоненти успішного публікаційного менеджменту й інструментарій наукометрії у наукових дослідженнях. Зокрема:

  • публікаційні практики і стратегії вибору наукових платформ для презентації результатів досліджень;
  • інструментарій наукометрії, методи оцінювання наукової діяльності та вплив наукових публікацій на кар’єру дослідника;
  • розвиток особистого наукового бренду, а також ефективні методи промоції власних досліджень;
  • глобальні тенденції у сфері наукових публікацій та їхній вплив на кар’єрний розвиток молодих науковців.

У вебінарі взяли участь аспіранти і викладачі кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності й кафедри політології та міжнародних відносин. У результаті жвавого обміну думками та практичним досвідом розв’язання актуальних питань аспіранти Львівської політехніки змогли поповнити інструментарій наукових досліджень.

Скріншот з онлайн-семінару Скріншот з онлайн-семінару Скріншот з онлайн-семінару Скріншот з онлайн-семінару Скріншот з онлайн-семінару Скріншот з онлайн-семінару