Успішна випускниця Політехніки Юлія Корань провела зустріч-лекцію з першокурсниками-маркетологами

Юрій Мартинович, Центр комунікацій Львівської політехніки
Фото із зустрічі

На кафедрі маркетингу і логістики відбулася зустріч студентів-першокурсників з успішною випускницею кафедри Юлією Корань, яка працює головним маркетологом у компанії «Галіція-Трейд», що є виробником натуральних соків ТМ Galicia.

У межах серії розмов «Запитай випускника» зустріч-лекцію організувала Група зв’язків з випускниками, яка налагоджує комунікацію з випускниками університету, щоб ті могли сприяти розвитку рідної альма-матер і ділитися своїм досвідом зі студентами, які нині навчаються.

Юлія Корань завершила навчання на кафедрі маркетингу і логістики 2017 року. Тепер вона відповідає за маркетинг ТМ Galicia, що випускає лінійку популярних натуральних соків. Ця компанія виникла понад 10 років тому на Львівщині і швидко стала впізнаваним брендом. Юлія теж доклалася до формування успішного обличчя компанії.

Зустріч-лекція відбулася в офлайн-режимі в 4-му корпусі Львівської політехніки. Близько сотні студентів-маркетологів зголосилися послухати практичні поради випускниці, а також її розповідь про свій досвід. Зокрема, Юлія зазначила, що Львівська політехніка чималою мірою посприяла історії її успіху:

«Більшість лабораторних, курсових та інших робіт, які я писала, коли була студенткою, згодом знадобилися в моїй праці. До того ж перше робоче місце з’явилося в мене саме завдяки Політехніці. На кафедру надійшло повідомлення про вакансію від кондитерської фабрики «Ярич». Там шукали маркетолога. Доцент кафедри маркетингу і логістики Назар Глинський сказав мені, що варто спробувати. Я повірила у свої сили, спробувала, і вже на першій співбесіді мені запропонували роботу. Загалом я маю понад п’ять років практичного досвіду роботи маркетологом».

Юлія Корань в інтерактивній формі розповіла студентам про нюанси й секрети роботи успішного маркетолога, а також про те, як створити впізнаваний бренд, на прикладі компанії, де працює. Насамкінець вона роздала учасникам зустрічі соки ТМ Galicia й оголосила конкурс: студенти мають запропонувати власний креатив комунікації/просування нового бренду соку та надіслати до 30 листопада свою роботу через гугл-форму. Після цього Юлія обере п’ятьох переможців, яким вручить цікаві призи.

Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі Фото із зустрічі