Для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів Інституту сталого розвитку імені В’ячеслава Чорновола Львівської політехніки завершилася програма «Візит-професор» за участю Ангеліки Пабіан (Angelika Pabian), доктора філософії (економічні науки) кафедри управління Сілезького університету в Катовіце (Польща).
Метою участі Ангеліки Пабіан у програмі було проведення факультативного курсу «Інноваційний маркетинг: технології, тренди та сталий розвиток» тривалістю 60 годин.
Завдання курсу:
- визначити сутність інноваційного маркетингу та його ключові відмінності від традиційних підходів;
 - розкрити сутність маркетингових комунікацій у цифрову епоху;
 - дослідити функції маркетингових комунікацій у контексті технологічних змін;
 - проаналізувати переваги та недоліки традиційних і цифрових інструментів маркетингової комунікації;
 - розкрити можливості використання штучного інтелекту, VR/AR, нейромаркетингу та інших новітніх технологій у маркетингових комунікаціях;
 - ознайомити здобувачів з інформаційним та організаційним забезпеченням для застосування інноваційних маркетингових стратегій;
 - проаналізувати ризики, що можуть виникати під час використання новітніх маркетингових інструментів та технологій;
 - підготувати здобувачів до роботи з інноваційними маркетинговими підходами, зокрема в контексті етичних та екологічних аспектів сталого розвитку.
 
Програму проведено в дистанційній формі на платформі Zoom.