Для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів Інституту сталого розвитку імені В’ячеслава Чорновола Львівської політехніки розпочалася програма «Візит-професор» за участю Ангеліки Пабіан (Angelika Pabian), доктора філософії (економічні науки) кафедри управління Сілезького університету в Катовіце (Польща).
Метою участі Ангеліки Пабіан у програмі є проведення факультативного курсу «Час у маркетингу» тривалістю 60 годин.
Завдання:
- визначити сутність тайм-маркетингу та його відмінності від тайм-менеджменту;
- розкрити сутність і функції маркетингових комунікацій;
- проаналізувати переваги й недоліки традиційних форм та інструментів маркетингової комунікації;
- розкрити можливості нетипових форм та інструментів маркетингових комунікацій;
- ознайомити здобувачів з інформаційним та організаційним забезпеченням в системах застосування нетипових форм та інструментів маркетингових комунікацій;
- проаналізувати ризики, які можуть виникнути у застосуванні нетипових форм та інструментів маркетингових комунікацій;
- підготувати здобувачів до емоційно-психологічних особливостей застосування нетипових форм та інструментів маркетингових комунікацій з урахуванням фактору часу.
Програма триватиме у дистанційній формі до 1 червня 2024 року.