15 травня у межах виконання міжнародного освітнього проєкту Erasmus+ напряму Жан Моне 2022 року Good solutions for gaps in Pharmacy: in line with the European prioritetes (GoodPharma) відбулася публічна лекція «Антикризова діяльність у фармації: нові тренди та виклики». Її прочитав Орест Вачков – український фахівець у сфері зв’язків з громадськістю, засновник і директор PR-агенції FRESHPR, що працює на українському та міжнародному ринках з 2008 року і спеціалізується, зокрема, на антикризовій діяльності. Має багаторічний досвід роботи з побудови комунікацій та репутаційних проєктів у великих українських та іноземних компаніях, зокрема в галузі фармацевтики.
Лектор приділив значну увагу превентивній діяльності, яка дає змогу уникати великих втрат як у репутаційних показниках, так і в бізнесі загалом, а також розповів про розроблення антикризового PR – комплексу високоефективних технологій, які орієнтовані на прогнозування, виявлення й усунення кризи, вихід з неї та регулювання її наслідків. Антикризовий PR набирає ваги у всіх цивілізованих бізнес-моделях та поступово стає доповненням до антикризового менеджменту.
На лекції були присутні члени колективів кафедр технології біологічно активних сполук, фармації та біотехнології Інституту хімії та хімічних технологій та маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки під керівництвом завідувачів Віри Лубенець та Назара Глинського, а також колеги з інших закладів вищої освіти: Галина Кухтенко з Університету Ополе (Республіка Польща), Остап Панькевич та Олена Хоменко з Львівського національного медичного університету імені Данила разом зі своїми студентами.











