Упродовж І семестру 2022–2023 навчального року студенти третього курсу спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Софія Кіщак та Соломія Гевко навчаються у Папському Саламанкському університеті на факультеті комунікацій за спеціальністю «Маркетинг». Студентки відзначають неабиякий досвід такого навчання. Під час семестру вони вивчають три освітні компоненти: «Діджитал маркетинг», «Електронна комерція» та «Міжнародна торгівля та маркетинг». Попри те, що ці дисципліни надають нові знання, дівчата наголошують і на тому, що в іспанському університеті їм знадобилися знання, раніше отримані на кафедрі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Львівської політехніки.
«На предметі «Діжитал маркетинг» тут, в Іспанії, ми вивчаємо всі аспекти СЕО та його оптимізацію, стратегію створення контенту, процес дослідження та генерування ключових слів, імейл-маркетинг. Працюємо в групах, створюємо проєкти, робимо лабораторні та презентуємо їх. Щось схоже ми робимо у нашому рідному університеті на предметі «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг», – каже Соломія Гевко.
За словами Софії Кіщак, перегукується також предмет «Електронна комерція» з дисципліною «Технології інформаційного пошуку».
«На цьому предметі ми вивчаємо систему керування вмістом WordPress. Основні завдання цього предмету: освоїти принципи електронного бізнесу, створити вебсайт продукту, правильно організувати контент сайту, дослідити потреби та бажання споживачів, вміти створювати і впроваджувати системи електронної комерції (платіжні системи, безпека, зручність використання, використання даних) та набути технологічних навичок для створення віртуальних магазинів», – зазначає Софія Кіщак.
Окрім того, студентки подорожують, вивчають іспанську культуру, мову, знаходять нових друзів і поширюють українську культуру серед іспанців.