Студенти четвертого курсу кафедри дизайну та основ архітектури Інституту архітектури та дизайну у межах дисципліни «Проєктування інтер’єрів, частина 3» здійснили огляд інтер’єрів навчальних класів Львівської академічної гімназії для аналізу предметно-просторового освітнього середовища. Звернули увагу на функціональну організацію класних приміщень, ергономіку навчальних робочих місць, оптимізацію зон відпочинку і рекреації, а також на природне освітлення та штучні світлові рішення, матеріали, оздоблення і стійкість до експлуатації навчального обладнання. У межах навчального заняття здійснено комплексний аналіз інтер’єрів навчального закладу з метою подальшого виконання практичного завдання – авторської проєктної пропозиції дизайну інтер’єру навчального класу старшої школи, що має відповідати сучасним вимогам до формування дизайну освітнього середовища.
«Мета навчальної екскурсії – навчити аналізувати просторове середовище, відзначати його функціональні та естетичні особливості, а також знаходити потенційні можливості для вдосконалення дизайну інтер’єру освітніх просторів. Особливу увагу студентів було зосереджено на відповідності інтер’єрів сучасним вимогам освітнього середовища, ергономічних аспектах та комфорті учнів, колористичному та стилістичному вирішенні приміщень і можливостях модернізації сформованого середовища», – окреслила мету навчальної екскурсії старша викладачка Анна Федак.
«Вивчення сучасного досвіду проєктування інтер’єрів навчальних закладів, зокрема модернізація інтер’єру навчальних приміщень в історичному середовищі та їх адаптація під сучасні освітні стандарти, – це важливий крок у розвитку майбутніх дизайнерів, адже саме освітній простір має великий вплив на комфорт, ефективність навчання та емоційний стан учнів. Така практика допомагає студентам поєднувати теоретичні знання з реальними прикладами та формувати професійне бачення», – зазначила доцентка Юліана Петровська.
Такі практичні заняття сприяють формуванню професійних компетентностей майбутніх спеціалістів у сфері дизайнеру інтер’єру, розвивають навички критичного аналізу та сприяють інтеграції теоретичних знань у реальні об’єкти.
Спасибі педагогу-організатору Львівської академічної гімназії Наталії Володимирівні за змістовний екскурс у предметно-просторове середовище навчального закладу при Львівській політехніці!


















