Під час вивчення дисципліни «Світовий та національний ринки» важливо досліджувати не лише теоретичні кейси, а й практичний досвід виходу продуктів і товарів на міжнародні ринки. Тож студенти групи УА-21 кафедри адміністративного та фінансового менеджменту Інституту адміністрування та післядипломної освіти Львівської політехніки поспілкувалися з Євгеном Івасюком, креативним директором міжнародної рекламної агенції Isobar Ukraine.
Пан Євген поділився досвідом про важливість і розуміння значення використання контексту для виходу кожного окремого продукту чи послуги на ринки, поділився особистими кейсами побудови кар’єри з часів студентства у сфері управління напрямами роботи у міжнародних корпораціях.
«Розмова з експертами у неформальній обстановці – завжди хороша нагода не лише теоретично, а й з практичного боку дізнатися про особливості роботи міжнародних ринків товарів та послуг, адже для майбутніх управлінців важливо не лише знати, а й розуміти механізми роботи підприємств на ринку й надавати реальну підтримку з боку влади для стимулювання і розвитку економіки країни», – підсумував зустріч Юрій Дзюрах, доктор філософії, доцент кафедри адміністративного та фінансового менеджменту.