У межах освітньої програми студенти спеціальностей «Менеджмент» та «Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)» разом із доцентами кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки Тетяною Склярук та Ярославом Панасом і начальницею відділу працевлаштування та зв’язків з виробництвом Університету Світланою Гладун мали можливість відвідати ПрАТ «Концерн Хлібпром» – один з провідних виробників хлібобулочної та кондитерської продукції у Західній Україні. Під час візиту вони ознайомилися з усіма ключовими етапами виробництва – від приймання сировини до фасування і контролю якості.
Представники ПрАТ «Концерн Хлібпром» детально розповіли про виробничі потужності (щодня компанія виробляє до 160 тонн продукції – хлібної та кондитерської) та структуру компанії, яка об’єднує п’ять переробних підприємств у Львівській та Вінницькій областях, а також головні офіси у Львові та Києві. Студенти дізналися про виклики, з якими стикається галузь, зокрема з логістикою, забезпеченням якості та кадровим менеджментом. Також вони мали змогу побачити серце компанії – виробництво булочок для хотдогів – зокрема під час екскурсії, яку проводили начальник виробництва Назар Стефанович та начальник цеху заморожених напівфабрикатів Ярослав Кожушко.
Обов’язковою вимогою до відвідувачів екскурсії було проходження інструктажу з техніки безпеки від інженера з охорони праці Надії Олексин та інструктажу щодо безпечності харчових продуктів, який проводила інженер з якості Вікторії Орликової.
ПрАТ «Концерн Хлібпром» належать такі торгові марки, як ТМ «Agrola», ТМ «Вінницяхліб», ТМ «Люблянна», ТМ 2GО, ТМ Bandinelli, ТМ Harmony Sentivi. Також компанія надає повний спектр послуг з організації кавового бізнесу, який включає каву, чай, какао, кавові аксесуари, кавомашини та їхнє сервісне обслуговування. Слід відзначити, що «Концерн Хлібпром» забезпечує робочими місцями 2 700 українців.
Компанія приділяє велику увагу питанням підбору персоналу та створенню сприятливого клімату для його роботи і професійного росту. Фахівці концерну підвищують свою кваліфікацію через участь у навчальних програмах відомих бізнес-шкіл та інститутів, внутрішніх тренінгах.
Особливо цінним був обмін думками у форматі «запитання-відповідь» із представниками компанії – менеджеркою з підбору персоналу Лілею Пашковою та менеджеркою зв’язків із громадськістю Василиною Богуславською, які поділилися досвідом побудови системи мотивації, підбору персоналу та корпоративної культури. Крім того, студенти отримали змогу оглянути виробничі лінії в дії та побачити, як застосовують інновації в технологіях виробництва.
Колектив кафедри менеджменту персоналу та адміністрування щиро вдячний представникам ПрАТ «Концерн Хлібпром» за відкритість, професійність і готовність стати майданчиком для навчання молодих спеціалістів. Завдяки таким заходам студенти отримують не лише надихаючий досвід, а й змогу зіставити теорію з практикою, розвинути професійне мислення та сформувати зв’язки з промисловими партнерами.
На кафедрі переконані, що такі ініціативи зміцнюють співпрацю між університетом і бізнесом та сприяють підготовці конкурентоспроможних менеджерів нового покоління.















