11 травня 2022 року до студентів освітньої програми «Менеджмент» Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніки» завітали керівник Львівської митниці Данііл Меньшиков та заступниця бізнес-омбудсмена України Тетяна Коротка.
У межах навчальної дисципліни «Митна справа» пан Данііл розповів чималій слухацькій аудиторії про інновації у митній справі під час воєнного стану. Зокрема, цікавими були його тези щодо гуманітарної складової діяльності митниці, роботи гуманітарного штабу при Львівській митниці, процедур спрощення імпорту, функціонування митних постів у період війни, особливостей передавання конфіскату тощо. Крім того, керівник Львівської митниці заохотив студентів долучитись до ініціативи волонтерства у гуманітарному штабі при Львівській митниці.
Заступниця бізнес-омбудсмена України Тетяна Коротка ознайомила студентів із практичними аспектами діяльності Ради бізнес-омбудсмена як постійно діючого консультативно-дорадчого органу Кабінету Міністрів України, що утворений з метою сприяння прозорості діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також суб’єктів підприємництва, що перебувають у сфері їхнього управління. У своїй доповіді пані Тетяна охопила й проблематику особливостей діяльності Ради бізнес-омбудсмена у напрямі запобігання корупційним діянням та іншим порушенням законних інтересів суб’єктів підприємництва. Крім того, студенти мали змогу ознайомитись зі складом Ради бізнес-омбудсмена, роллю бізнес-омбудсменства у напрямі забезпечення діалогу з Урядом, а також особливостями його роботи з бізнесом в умовах воєнного стану (релокація виробничих потужностей, документування збитків, пошук бізнес-партнерів, допомога з гуманітарними вантажами тощо). Анонсувала пані Тетяна й ініціативу можливості стажування студентів у Раді бізнес-омбудсмена, над чим іде робота зараз.
Кафедра зовнішньоекономічної та митної діяльності висловлює щиру подяку пану Даніілу й пані Тетяні за цікаву, пізнавальну та змістовну лекцію, а також доценту кафедри Олегу Микитину за організування цього заходу.