У Тернопільському національному економічному університеті відбувся перший етап ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг».
Відповідно до рішення Кабінету Міністрів України щодо запровадження карантину для всіх типів закладів освіти незалежно від форм власності і сфери управління, листа Міністерства освіти і науки України № 1/9–154 від 11.03.2020 організатори прийняли рішення відмінити проведення другого етапу ІІ туру Конкурсу – підсумкову науково-практичну конференцію та підбити підсумки за результатами першого етапу ІІ туру.
Серед переможців виявилося двоє представників Національного університету «Львівська політехніка», студентів кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту:
- Сергій Кіндрат нагороджений дипломом І ступеня за I місце (наукова робота «Феномен «лайків»);
- Лілія Богоніс посіла III місце й одержала диплом III ступеня (наукова робота «Дилерський центр»).