На базі Хмельницького національного університету відбувся II Міжнародний конкурс кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами, засновниками якого є університети з України, Польщі, Молдови та Грузії.
Мета заходу:
- підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти, що сприятиме розвитку підприємницької діяльності й задоволенню наявної потреби у кваліфікованих фахівцях;
- покращення співпраці зі стейкґолдерами загалом та роботодавцями і практиками зокрема;
- залучення й заохочення талановитої молоді до науково-дослідної діяльності.
Успішно виступили на конкурсі студентки кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки:
- Валерія Колісник здобула диплом I ступеня (магістерський рівень, спеціальність «Маркетинг»), керівник – доцентка Наталія Косар;
- Вікторія Полянчук отримала диплом II ступеня (бакалаврський рівень, «Маркетинг»), керівник – доцентка Ольга Капраль.
На кафедрі маркетингу і логістики пишаються ґрунтовною підготовкою та здобутками студентів і керівників кваліфікаційних дипломних робіт, за які отримано дипломи конкурсу, й бажають випускникам подальших перемог, а керівникам – нових наукових ідей!






