Спільні проєкти з Університетом – серед здобутків Львівського ІТ Кластеру в освітній галузі за 2020 рік

Львівський ІТ Кластер
Ілюстрація до проєкту IT Future

2020 рік став викликом для кожного з нас, змушуючи адаптуватися до змін та протистояти викликам. Для Львівського ІТ Кластеру цей рік став можливістю ще раз переконатися у силі та масштабі спільноти, яка готова об’єднуватися для розв’язання нагальних проблем нашого міста та країни.

IT Expert – головна освітня ініціатива Кластеру, метою якої є модернізація освіти у львівських університетах. Компанії Львівського ІТ Кластеру у співпраці з викладачами університетів Львова працюють над створенням нових бакалаврських програм у галузі ІТ. За 2020 рік в рамках проєкту було підтримано 14 програм та запущено одну нову програму – Devops & Project Management у Національному університеті «Львівська політехніка».

У зв’язку з поширенням СOVID-19 у березні 2020 року освітній проєкт IT Future довелося оновити. Як наслідок, виник IT Future: Next Generation – безкоштовний освітній онлайн-курс, що складається зі серії відео уроків, практичних занять та вебінарів від кращих ІТ-експертів для школярів. В межах проєкту було проведено 30 вебінарів на пізнавальні ІТ-теми. Спеціально для школярів 9–11 класів та вчителів інформатики, 18 експертів ділилися базовими знаннями та інсайдами ІТ-галузі. Серед них – Senior Solutions Architect у SoftServe, к.т.н., асистент кафедри комп’ютеризованих систем автоматики Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Національного університету «Львівська політехніка», керівник освітнього напрямку у Львівському ІТ Кластері Зеновій Верес.

У зв’язку з карантинними заходами було відкладено один із освітніх проєктів Кластеру – IT Challenge, шкільну олімпіаду з ІТ, яку Львівський ІТ Кластер спільно з Національним університетом «Львівська політехніка» та Львівською міською радою організовували шість років поспіль. Головна мета проєкту – надихати молодих талантів вивчати ІТ та розвивати свої навички. Також змагання сприяють популяризації вивчення математики та англійської мови.