Що думають студенти та викладачі Львівської політехніки про навчання взимку

За матеріалами сайту Дивись.info
фасад головного корпусу Політехніки

Уже взимку наступного року студенти Національного університету «Львівська політехніка» навчатимуться не так, як звикли, – в аудиторіях та навчальних корпусах закладу, – а за допомогою віртуального середовища в Інтернеті. Усе – через скорочення витрат за опалення.

Цю інформацію підтвердили в адміністрації закладу. І пояснили: наразі не йдеться про повноцінне дистанційне навчання.

– Ми не переводимо студентів на дистанційне навчання. Ми просто впроваджуємо тижні самостійної роботи з використанням технологій електронного навчання. Тобто це не є повноцінно дистанційна форма навчання. Це є тижні самостійної роботи студентів – три тижні – з використанням технологій електронного навчання, доступного через спеціальне навчальне середовище. Це відбуватиметься з 12 лютого до 4 березня, – розповідає проректор з науково-педагогічної роботи Львівської політехніки Олег Давидчак.

За його словами, оптимізація виплат за комунальні послуги – лише одна із причин такого кроку. Інша – впровадження нових технологій навчання. Адже електронне навчання теж має переваги порівняно зі звичайним.

– Сесія закінчується у нас 28 січня. Пізніше йдуть два тижні канікул. І потім другий семестр розпочинаємо от із таких трьох тижнів самостійної роботи студентів з нашими технологіями електронного навчання, – додає Олег Давидчак.

Єдина проблема, яка могла б вплинути на таке навчання, – відсутність Інтернету вдома у студентів. Втім, переконують в адміністрації навчального закладу, усе передбачено. Для таких студентів є можливість мешкати в гуртожитках, там є кімнати з Інтернетом. Доступ до Всесвітньої мережі є й у бібліотечних залах.

Викладачі Університету з розумінням ставляться до особливостей проведення навчання взимку. І весь зазначений час будуть контактувати з ними. Переконані, що будь-яких незручностей у роботі зі студентами виникнути не повинно. Адже є спеціально розроблена програма – Віртуальне навчальне середовище, де є все необхідне навчально-методичне забезпечення. Відтак, про погіршення якості знань студентів говорити також не варто.

– У нас дуже непогане є віртуальне навчальне середовище, де кожен викладач може відстежувати кожного студента, чи він заходив у віртуальне навчальне середовище, чи він туди не заходив. Тому я не думаю, що суттєво щось погіршиться. Студент може взяти собі у віртуальному середовищі плани семінарських занять чи лекційні завдання. Тобто він може надіслати викладачеві відповідно розв’язане завдання чи відповідь на ті чи інші питання, – зазначає доцент кафедри історії музеєзнавства і культурної спадщини Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки Іван Хома.

– Я вважаю, що це є досить непогана ідея в ситуації, в якій ми зараз опинилися. І, зважаючи на те, що у нас є робоче віртуальне середовище, думаю, це не буде становити великих перешкод для того, щоб студенти могли проводити навчання в дистанційному режимі. Хоча, знаєте, це звучить як дуже велика інновація, але я чомусь більш ніж переконаний, що все-таки цей час не пройде даремно, і студенти зможуть певною мірою займатися тими дисциплінами, якими вони займалися протягом осіннього семестру або ж тими дисциплінами, якими вони будуть займатися протягом зимового семестру цього навчального року, – певен студентський мер, студент Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Львівської політехніки Олександр Николяк.