Відповідальний секретар Приймальної комісії Роман Шуляр: «Заяви можна подати з будь-якого комп’ютера»

За матеріалами порталу Zaxid.net
Роман Шуляр

В Україні стартувала вступна кампанія. Від 12 липня абітурієнти можуть подавати документи на вступ до вищих навчальних закладів. Зробити це можна через Інтернет в особистому кабінеті вступника.

У паперовій формі документи треба подавати лише абітурієнтам-пільговикам або тим, у кого є помилка в особистих даних. Абітурієнти, що претендують на державне замовлення, можуть подати дев’ять заяв у різні вищі навчальні заклади, але тільки на чотири спеціальності. Кількість заяв на контрактну форму навчання необмежена.

У приймальних комісіях майбутнім студентам допоможуть створити свій особистий кабінет і подати електронні заяви у різні виші. Подати документи на вступ можна до 26 липня.

– Заяви можна подати з будь-якого комп’ютера у будь-який університет. При поданні заяв вступник повинен мати весь пакет документів: паспорт або свідоцтво про народження або ID-картку, фотографії, сертифікат ЗНО, атестат із додатком, – пояснює Роман Шуляр, відповідальний секретар приймальної комісії Національного університету «Львівська політехніка».