23 жовтня професори кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки, доктори економічних наук Назар Глинський, Олена Бочко та Інна Дейнега взяли участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг XXI століття: виклики змін та можливості розвитку» (NEXTMARK21), що відбулась у Державному біотехнологічному університеті в місті Харкові.
Конференція була присвячена 30-річчю кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, з чим колег привітав Назар Глинський. Він побажав подальших розвитку та успіхів у сфері науки, освіти, досліджень перспективних напрямків маркетингової сфери.
Також відбулось обговорення актуальних, практичних і наукових аспектів сучасного маркетингу на дискусійних платформах.