Представники Наукового парку SID City Львівської політехніки взяли участь у вебінарі, присвяченому системі підтримки лікарень HELPMED

Tech StartUp School Львівської політехніки
Скріншот з онлайн-семінару

Команда Helpmed.in.ua активно запрошує компанії допомагати лікарням боротися з пандемією. Пожертви великим лікарням – це не єдиний спосіб. Є багато маленьких медичних установ, про які забувають. Однак часто невідомо, які справжні потреби лікарень і як доставити допомогу. Саме тому була створена система HELPMED, що дає змогу лікарням інформувати про свої потреби та забезпечувати необхідною продукцією від дарувальників через мережу місцевих координаторів.

Друга хвиля пандемії активно поширюється Європою та Україною, нам відомо, як протидіяти її поширенню через збереження соціальної дистанції та використання засобів індивідуального захисту, але головне питання – як допомогти лікарням та лікарям справлятися з піковими навантаженнями, коли кожний лікар та медсестра, кожна секунда їхнього часу рятує людські життя, і лікарі та лікарні мусять бути забезпечені усім необхідним?

Зрозуміло, що в таких ситуаціях повинні бути задіяні зручні інноваційні технологічні рішення у поєднанні з тісною співпрацею громадянського суспільства, медичних установ та підприємців...

Вдалий досвід створення саме такої «Платформи співпраці» наших польських колег став основою проєктної ініціативи helpmed.in.ua, яка була започаткована Познанським університетом економіки (Польща) разом з Громадською спілкою HiTech Office Ukraine.

Цей невеликий але важливий українсько-польський проєкт передачі ноу-хау польської Платформи підтримки лікарень в Україну розпочався у липні цього року. Фінансує поєкт Польський фонд Challenge – спільно з програмою ПРООН у Європі та Центральній Азії та Міністерством закордонних справ Польщі.

У кожного своя роль.

  • Лікарня формує список потреб відповідно до класифікатора потреб вбудованого у платформу. Це можуть бути засоби індивідуального захисту, антисептики, невелике медичне обладнання та матеріали, навіть поставка питної води та харчування для пацієнтів... Ці дані відразу стають доступними у системі для координаторів та виводяться на електронну карту.
  • Дарувальники (це можуть бути громадяни або підприємства), що територіально розташовані у цьому місті/районі/області, – реєструються у системі та підтверджують готовність надати лікарням те, що вони потребують.
  • Координатори (спеціально навчені волонтери або громадські організації, що опікуються лікарнями), що також зареєстровані у системі, – зв’язуються з дарувальниками та лікарнями, реєструють допомогу в системі, розподіляють її по лікарнях і забезпечують її доставку та передачу лікарням.

Так система розвантажує лікарів від господарських справ і значно посилює спроможності лікарень у лікуванні пацієнтів та забезпеченні їх усім необхідним.

Цей проєкт є прикладом того, як цифрові технології, міжнародна співпраця та взаємодія громадянського, державного і приватного секторів створює простір для ефективної протидії навіть таким потужним викликам, як пандемія COVID-19.

Скріншот з онлайн-семінару