Підсумки роботи кафедри маркетингу і логістики Львівської політехніки у 2021 році

Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Євген Крикавський

9 лютого 2022 року відбулося звітування Інституту економіки і менеджменту перед ректоратом Національного університету «Львівська політехніка» про результати, досягнуті у 2021 календарному році. Цією подією завершився цикл адміністративних подій, пов’язаних із минулим роком. Яким же він був для кафедри маркетингу і логістики?

Кілька днів до цього на кафедрі МЛ підведено підсумки рейтингового оцінювання науково-педагогічних працівників за результатами діяльності у 2021 році. До критеріїв рейтингування, які відображають всі складові формування рейтингу науково-педагогічних співробітників, віднесено оцінки кадрового потенціалу, освітньої діяльності, наукової діяльності та міжнародної академічної співпраці. Слід зазначити, що покращення показників роботи викладачів кафедри маркетингу і логістики, робота в одній команді на єдиний результат дали змогу піднятися на 37 місце у рейтингу кафедр Національного університету «Львівська політехніка» серед 89 випускових кафедр.

І хоча це порівняно скромний результат, та для кафедри МЛ рік видався багатим на рекорди.

  1. Зокрема, завдяки лояльності наших абітурієнтів, які стали студентами спеціальностей 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент», штат науково-педагогічних працівників кафедри МЛ вперше перевищив 40 одиниць, що дало змогу половині викладачів кафедри працювати на більш ніж одну ставку (+0,25 – 0,5 ставки).
  2. Завдяки студентам-першокурсникам спеціальності 075 «Маркетинг» вперше вдалося сформувати 2 потоки (3 і 2 повноцінні групи по 25 студентів у кожній).
  3. Також зі зростанням кількості студентів (та з урахуванням збільшення оплати за навчання на комерційних засадах) внесок кафедри у спецфонд Університету за рахунок надання освітніх послуг перевищив 10 мільйонів гривень, що дало можливість кафедрі МЛ теж уперше за цим показником вийти в лідери серед 8 кафедр ІНЕМ (другою стала кафедра менеджменту та міжнародного підприємництва – 9 мільйонів гривень). Отож, уперше досягнули питомий обсяг коштів від освітньої діяльності, залучених кафедрою МЛ до спецфонду Університету, в розмірі 245,5 тисяч гривень (у розрахунку на одну штатну одиницю).

Ще одними рекордними цифрами є кількість навчальних дисциплін кафедри у 2021 році – 126 та кількість студентів-випускників денної форми навчання – 121 особа.

Попри перераховані позитивні оцінки результативності кафедри маркетингу і логістики у 2021 році, варто окреслити проблеми, з якими може стикнутися кафедра у 2022 році. Передусім, все ще слабким місцем роботи кафедри є залучення коштів для виконання науково-дослідних робіт та створення сучасної матеріальної бази наукових досліджень (зокрема програмних продуктів). Теж недостатня активність викладачів кафедри в опублікуванні наукових робіт у джерелах, що входять до науково-метричних баз Scopus та Web of Science, та рівень цитування наявних публікацій.

Сподіваємося, що 2022 рік буде не менш врожайним на рекорди, також і в проблемних для кафедри МЛ сферах. Ми віримо у перспективу, рухаємося вперед!
 

Д.е.н., професор,
завідувач кафедри маркетингу і логістики
Євген Крикавський