У креативному просторі ddd agency студенти кафедри графіки та мистецтва книги Інституту поліграфії та медійних технологій Львівської політехніки зустрілися з Оленою Лівшук – артдиректоркою агенції креативних комунікацій повного циклу ddd agency та екосистеми проєктів chumaky, а в минулому – студенткою кафедри.
Спікерка докладно обґрунтувала важливість вітчизняного креативного ринку. Спільно з Оленою студентам вдалось розібрати поняття, хто такі креативники, що входить до сегменту їхньої робити, як розпочати після чи під час навчання професійну кар’єру, які навички потрібні поза художньою освітою у креативній індустрії.
Саме такі події дають змогу побачити роботу індустрії «зсередини»:
- отримати знання від людини, яка успішно пройшла шлях від випускника кафедри ГМК до провідного фахівця;
- зрозуміти актуальні вимоги, дізнатися, які навички (soft skills і hard skills), окрім художньої освіти, сьогодні найбільш цінують роботодавці (наприклад, управління проєктами, комунікація, стратегічне мислення);
- оцінити перспективи вітчизняного ринку.
Спікерка показала важливість українського креативного ринку як потужної платформи для реалізації амбіційних проєктів та формування національного візуального коду.
Сьогодні такі зустрічі є важливою складовою навчання, оскільки забезпечують прямий зв’язок між академічною освітою та реаліями сучасного креативного ринку. У світі, де візуальні комунікації та брендінг є ключовими, розуміння практичних аспектів індустрії є необхідним для успішного старту кар’єри.