На Львівщині запрацював розроблений в ІТ-компанії SoftServe чат-бот гарячої лінії

Львівський ІТ Кластер
Заставка до матеріалу

Розробники ІТ-компанії SoftServe створили чат-бот у застосунках Telegram та Viber. Він допоможе розвантажити кол-центри гарячих ліній та допомогти із запитами щодо ситуації в місті та області.

У чат-боті можна отримати таку інформацію:

  1. Вступ до війська – інформація про тероборону та як допомогти захисникам
  2. Евакуація – з підрозділами «Допомога з поселенням», «Виїзд у Польщу»
  3. Транспорт
  4. Електропостачання
  5. Комунальне господарство
  6. Укриття – місто та область

У такий спосіб чат-бот допомагає розвантажити диспетчерські лінії Львівської військово-цивільної адміністрації та інших установ і донести до мешканців критично важливу найактуальнішу інформацію. Наприклад, у розділі «Комунальне господарство» можна повідомити про відсутність вуличного освітлення, проблеми з ліфтами, відсутність газопостачання, протікання даху тощо. А в розділі «Транспорт» – отримати інформацію про рух транспорту на Львівщині, чи є зміни у кількості транспортних засобів на маршрутах, зміни у розкладі, а також контактні номери телефону.