На кафедрі маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки відбулася гостьова лекція «Комунікаційна політика промислового підприємства». Своїм досвідом у діджитал-маркетингу поділився Володимир Москалюк – власник і директор маркетингового агентства Linked Promo, співзасновник та керуючий директор carbazar.lviv.ua, виконавчий партнер Awide Agency LLC, а також випускник кафедри МЛ.
Лекція була цікавою для всіх студентів-маркетологів, особливо для тих, хто вивчає у цьому семестрі «Промисловий маркетинг» (викладачка – доцентка Ольга Костюк). Спікер розповів про актуальні можливості просування бізнесу та підходи в комунікаційній стратегії, зокрема:
- про кейси створення та просування власних проєктів;
- про важливість мережі Linkedin та e-mail для розвитку співпраці підприємств у В2В-маркетингу;
- про особливості комунікації з підприємствами з різних країн.
Спасибі пану Володимиру за актуальну лекцію та успіхів у власній справі!







